Søk i denne bloggen

onsdag 18. januar 2012

Du e sjølve goheita i live mitt.

Jeg har sansen for NRK nett-TV. Der finnes gøye ting å se på. Jeg har bl.a. fått med meg serien “Buzz Aldrin, hvor ble du av i alt mylderet” som var æi hærli lida pærle som jeg ville sagt, hvis dette var et verbalt medium. Dette er jo et skriftlig medium, så da nøyer jeg meg med å si: Anbefales. Jeg fikk rimelig lyst til å bo på bygda, ved havet, av å se på det. Merkelig det, at jeg har mer og mer lyst til å bo på naturskjønne plasser, når jeg befinner meg midt i smørøyet i en by. Gresset er alltid grønnere på den andre siden, eller noe i den dur, er sannsynligvis forklaringen på dette noe ugunstige fenomenet.
Men greit å studere i en by, da. Jeg er fornøyd.

Jeg er også fornøyd med dagen i dag. Jeg blir et kvart århundre i dag, nemlig. Bursdag er ikke så fryktelig spennende lenger, det er liksom ikke så veldig imponerende å overleve når man er i “sin beste alder”, som for meg er alt etter at man ikke er barn lenger, og før man blir gammel, og det blir mer og mer imponerende at man klarer å overleve. Men det er jo gøy med presanger da. Og det blir en noe avstumpet feiring med januarsbursdag i Belgia, da det er veldig midt i eksamensperioden, mellom de ELLEVE eksamenene vi har på disse tre ukene.(Bare fem igjen nå.) Vi skal spise middag hos huseierne i kveld. Til helga skal jeg forhåpentligvis spise kake i Brussel. Og etter at vi er ferdig med univsersitetsstress skal vi kombofeire Emy og meg, siden hun har fødselsdag en måned og en dag senere enn meg. (Og to år senere da.)

Sånn, det var nok bursdagssnakk.

Siden jeg ikke har tid til å skrive noe særlig, siden jeg må lese på Imagerie médicale (link: http://fr.wikipedia.org/wiki/Imagerie_m%C3%A9dicale, hvis du lurer på hva det er, lykke til, det er på fransk...) tenkte jeg jeg skulle poste de tre kuleste videoene jeg har sett i januar! Enkle konsept, men geniale idéer.

3) OK Gos musikkvideo til End Love.


http://www.youtube.com/watch?v=V2fpgpanZAw&feature=youtu.be

2) Bruno Mars’ musikkvideo til Lazy song (forøvrig den sangen vi skal BLASTE HEILE VEIEN TIL ØSTERRIKE etter at la session er ferdig, hvis det blir i bil)


http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

1) Team Iluminate. Tidenes dansekonsept. Sjekk det ut sjæl.


http://www.youtube.com/watch?v=Nv0ZnnoKvwA

Så ønsket jeg meg at jeg sto på dagens to eksamener. DET ville vært en AWESOME presang.

Jeje. Ta en kakebit for meg eller noe :)
Og jeg får visst ikke til å lage linker til videoene. Nok en ting jeg har tenkt å lære ila. mitt femogtyvende år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar